wtorek, 6 stycznia 2015

Śnieg

Święta minęły za szybko jak zawsze. Szczerze powiedziawszy nie zaznałam spokoju, ale to chyba jest najważniejsze :) Było gwarno i wesoło. Wykorzystaliśmy obecność dziadków, żeby po roku czasu wrócić chociaż na chwilę na parkiet i porysować podłogi podczas imprezy Sylwestrowej. 

Chyba dopiero teraz przyszedł czas odpoczynku... po świętach. Nadeszły również piękne pogody- cudowny śnieg, który pada bardzo delikatnie, temperatury w okolicach 0 stopni, słonecznie. Wykorzystujemy wszystkie choinkowe "zdobycze" Beniamina i codziennie wyruszamy na spacer. Gdyby nie fakt, że jest to czas sklepowych wyprzedaży to zapewne zamknęlibyśmy się w domu na dobrych kilka dni z taką ilością mrożonych pierogów czy moczki w słoikach ... 

Dzisiaj dopiero zdążyłam odpakować grudniowy numer " Czterech kątów" i podjęłam kilka wnętrzarskich postanowień na ten nowy rok, jako, że nigdy nie wychodzi mi odchudzanie :) Próba była! Nasza domowa siłownia jednak nie stanęła na nogi, ponieważ zagubione zostały śruby... więc pewnie przeczeka tak kolejny rok.

 Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Będę miała więcej czasu na kolejne postanowienie, którym jest czytanie więcej... dużo więcej... oczywiście książek :) Jako, że po raz kolejny podchodzimy z partnerem do tematu ślubu to zapewne możecie spodziewać się kilka wpisów o tej tematyce. Będą kiecki, obrączki, zaproszenia. A propos obrączek... mój kolega zagubił swoją w Morzu Bałtyckim w dwa miesiące po ślubie... więc nie wiem czy będę przywiązywać do tego wielką wagę :) Znajomi wyjechali do Nowego Jorku ( bo były tanie bilety lotnicze), żeby zawrzeć tam związek małżeński... nie wiem co przyjdzie nam do głowy... jedno jest pewne.. nic nie będzie tradycyjne!

Życzę mocnych postanowień na ten Nowy 2015 rok. Ja już wygrałam 100 zł w zakładzie o wytrzymanie w postanowieniu! Niech ten rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego- życzę tego Tobie Mój Drogi Czytelniku i oczywiście sobie.

wóz preriowy- Moover Toys ( teraz na Effii w genialnej cenie, montaż banalnie prosty, solidna duńska marka, polecamy!) 
miś-  Boska's Teddies 
śpiworek w babeczki- La Millou (rozkochani w tej marce! )
kombinezon Beniamina- Kappahl
czapka i szalik szary- ZARA ( teraz wyprzedaż kolekcji zimowej )




 




























 

   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz