czwartek, 9 czerwca 2016

BAJKA































komplet leginsy i T-shirt w rysie- RASPBERRY REPUBLIC
koszulka- MUQI
cyrk- JANOD
moje baleriny- ZAXY


Cieszy mnie wszystko ostatnio. To chyba dobrze. Cieszy mnie uciekający czas i nawet nie denerwuje mnie fakt, że nie zdążyłam zrobić tego czy owego. Cieszą mnie wspólne wyjazdy, odwiedziny znajomych, wypady na rowerze. Mając czas na przemyślenia zbudowałam coś, co chciałam zbudować kiedyś sama. Byłam gotowa nieść na barkach ciężar całego świata. Chciałam być tym  mitologicznym Syzyfem nie zdającym sobie sprawy z trudu i bezsensowności swojej pracy. Teraz już wiem, że na takich podwalinach nie zbudowałabym zamku.
Spotkałam księcia. Zbudował ze mną konstrukcję silniejszą od murowanego budynku. Dał mi poczucie bezpieczeństwa bez murów obronnych. Życie moje obrócił do góry nogami i wiem, że było warto. To bajka? W takim razie jestem w niej księżniczką.


1 komentarz: