poniedziałek, 10 listopada 2014

Jak to w górach u Benkowej prababci...

fotelik samochodowy Romer King Plus tutaj o nim, jestem bardzo zadowolona, nawet sama potrafię przekładać do drugiego samochodu :) wow :)


płaszcz  By O La  La  kupiłam w moim ulubionym sklepie tutaj
kalosze tutaj

spacerówka to Concord Quix , o wózku można przeczytać tutaj, jesteśmy bardzo zadowoleni, szczególnie z faktu, że w bagażniku mieści się i pies i wózek :)

czapusie mamy od MAGPIE :) genialna, nasz model jest już niedostępny , ale są podobne
kożuszek ZARA
spodnie ZARA tutaj
tenisówki ocieplane ZARA tutaj









Mnie do wyjazdu dwa razy nie trzeba namawiać. Jestem podróżnikiem z wykształcenia historykiem. Mam to chyba we krwi. Uwielbiam być tam gdzie jeszcze mnie nie było. Także jeśli ktoś dzwoni do mnie z pytaniem czy za godzinę będę gotowa to zawsze odpowiadam: "w sumie to już jestem gotowa". Nie są to może czasy studenckie kiedy szczoteczkę do zębów kupowało się już w drodze, ale jak na naszą czteroosobową rodzinę pakowanie wychodzi nam dość sprawnie. Tak, ta czwarta osoba to nasz pies. Zabieramy go ze sobą, ponieważ nikt z naszych znajomych go nie lubi  i vice versa.

W samochodzie już łóżeczko turystyczne Benia, spacerówka, nasza walizka (moja i Benia), reklamówka taty Benia (przynajmniej na każdy wyjazd reklamówka innej marki :)) ,a Majster w bagażniku. Wyprzedzam pytanie- nie nie mamy MINIVANA, ale dajemy radę.

Tym sposobem znajdujemy się wszyscy na A4 w drodze na Zakopanego.

W domu prababci Benia czas stanął w miejscu. Obiad z pieca, ciepło nie od grzejników, drewniane okna, a Majster w obórce. Zawsze będąc tam przytulam moje plecy do pieca kaflowego i cieszę się, że jest jeszcze miejsce, które w niczym nie przypomina otaczającego nas nowoczesnego świata. Zastanawiam się jak prababcia Benia wychowała w takich warunkach pięcioro dzieci? Wyobraźcie sobie  nie było zmywarek, podajników do pieca, płyty indukcyjnej, pralki, odkurzacza. Co więc zajmuje mi teraz tyle czasu??? No tak... nie było też internetu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz